💎موفقیت و پیشرفت در زندگی 💎

در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید به پیشرفت و موفقیت برسید یا به همان زندگی روزمره و گذران ساعت‌های تکراری قانع هستید؟✨✨

💎موفقیت و پیشرفت در زندگی 💎

در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید به پیشرفت و موفقیت برسید یا به همان زندگی روزمره و گذران ساعت‌های تکراری قانع هستید؟✨✨

مشاوره گروهی
یک نمونه مشاوره گروهی

موضوعات مشاوره گروهی

نمونه ای از مشاوره گروهی

نمونه مشاوره گروهی در مدارس

نمونه کار مشاوره گروهی

تاریخچه مشاوره گروهی در ایران

کلیپ مشاوره گروهی

تعداد افراد در مشاوره گروهی


تعریف موفقیت

جملات موفقیت

موفقیت در کار

سایت موفقیت

موفقیت چیست

عامل موفقیت در زندگی

ابعاد موفقیت چیست؟

راز موفقیت چیست

20 تعریف موفقیت

تعریف موفقیت شغلی

تعریف واقعی موفقیت

تعریف موفقیت در یک جمله

تعریف راز موفقیت

ابعاد موفقیت چیست؟

تعریف موفقیت از زبان بزرگان

روانشناسی موفقیت چیست

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

"بسیاری از چیزهای کوچک توسط نوع مناسب تبلیغات بزرگ شده اند." - مارک تواین

آیا اندازه گیری و تحلیل اندازه گیری وب به همان اندازه که کارشناسان ادعا می کنند دشوار است؟ نه واقعا. حداقل زمانی که شما از مدل تجاری بازاریابی استفاده شده توسط Agora Inc. و Early to Rise پیروی می کنید .

در "مدل Agora" ... که به عنوان "مدل ارگانیک" نیز شناخته می شود ... شما با ارسال پیام های بازاریابی از طریق پست الکترونیکی به لیست انتخاب کنندگان مشترکان آنلاین ، فروش می کنید. و تنها دو معیار وجود دارد که در بازاریابی پست الکترونیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است: نرخ کلیک شما (CTR) و نرخ تبدیل شما.

در تعطیلات هم مشتریان خود را افزایش دهید

وقتی می فهمید که چگونه این کار می کند - و من قصد توضیح آن را دارم - می توانید درآمد بالقوه آنلاین خود را 100 بار ضرب کنید. در اینجا چگونه است ...

هنگامی که شما یک پیام بازاریابی پست الکترونیکی را به لیست مشترکان خود می فرستید ، باید پیوندی را به "صفحه فرود" وارد کند. صفحه فرود یک صفحه وب اختصاص داده شده برای فروش یک محصول واحد مانند کتاب الکترونیکی ، دوره ، کنفرانس یا خبرنامه است.

CTR درصد از مردم شما را از ارسال پست الکترونیکی خود را به که بر روی لینک کلیک کنید و به صفحه فرود خود را است. اگر 100،000 مشترک داشته باشید و 1000 هزار کلیک روی پیوند کلیک کنید تا به صفحه فرود خود بروید ، CTR 1 درصد است.

CTR معمولاً بین 1 تا 10 درصد است. و از آنجا که عوامل زیادی بر آن تأثیر می گذارند - محصول ، پیشنهاد ، لیست ، خط موضوع - با نوشتن پیام الکترونیکی قوی تر ، ممکن است بتوانید از پایین 1٪ به انتهای بالای 10٪ بروید ... دریافت 10 برابر تعداد زیادی نفر برای کلیک به صفحه فرود شما.

نرخ تبدیل درصد افرادی است که بر روی صفحه فرود کلیک می کنند که در واقع محصول را خریداری می کنند. در مثال ما ، اگر در صفحه فرود خود 1000 کلیک داشته باشید و 10 سفارش دریافت کنید ، نرخ تبدیل شما 1 درصد است.

نرخ تبدیل نیز معمولاً از 1 درصد در انتهای پایین به 10 درصد یا گاهی اوقات بالاتر از سطح بالا است. اگر با نوشتن نسخه قوی تر برای صفحه فرود خود ، تعداد خود را از پایین 1٪ به بالای 10٪ افزایش دهید ، می توانید فروش خود را 10 برابر کنید.

اما اینجاست که قدرت واقعی در بازاریابی آنلاین به کار می رود ...

اگر نرخ کلیک خود را با کپی الکترونیکی بهتر بهبود بخشید - و نرخ تبدیل خود را با کپی صفحه صفحه قوی تر تقویت کنید - به طور بالقوه می توانید از هر پیام بازاریابی پست الکترونیکی که به لیست خود ارسال می کنید ، 100 برابر سفارش بیشتر و درآمد دریافت کنید.

بیایید بگوییم شما در حال فروش یک محصول 100 دلار هستید.

شما نامه الکترونیکی خود را به لیست 100000 مشترک خود ارسال می کنید. این یک CTR 1 درصد ایجاد می کند ، در نتیجه 1000 بازدید از صفحه فرود شما. با نرخ تبدیل 1 درصد ، شما 10 سفارش تولید می کنید که درآمد ناخالص 1000 دلار را برای شما به ارمغان می آورد.

اکنون به عقب برگشته و برای ایمیل و صفحه فرود کپی قاتل می نویسید. و ، دوباره ، شما آن را به لیست 100000 مشترک خود ارسال می کنید.

این بار ، نامه الکترونیکی شما 10 درصد CTR تولید می کند ، و در نتیجه 10،000 کلیک به صفحه فرود می آید. و صفحه فرود شما 10 درصد از این افراد را به خریداران تبدیل می کند و 1000 سفارش ایجاد می کند. این بدان معناست که درآمد ناخالص 100،000 دلار - یا 100 برابر بیشتر از آخرین تلاش شما.

افزایش بزرگ ناشی از ضرب دو عامل است: افزایش CTR برابر افزایش نرخ تبدیل. هر عامل بطور جداگانه نتایج فروش شما را ده برابر می کند. اما 10 10 10 به شما صد برابر سفارش و درآمد می دهد.

بله ، معیارهای دیگری برای اندازه گیری وجود دارد.

بعنوان مثال برخی از بازاریابان اینترنت نگران نرخ باز بودن نامه الکترونیکی هستند . و من می خواهم به میزان چشم پوشی (که در مقاله ای آینده خواهم پرداخت) توجه داشته باشم. اما فقط تسلط بر دو معیار مهم بازاریابی پست الکترونیکی - CTR و نرخ تبدیل - می تواند سود بازاریابی اینترنتی شما را 100 برابر ضرب کند.

در تعطیلات هم مشتریان خود را افزایش دهید

حتی افزایش های کوچکتر می تواند به دستاوردهای بزرگی تبدیل شود. به عنوان مثال ، اگر نرخ کلیک خود را دو برابر کنید و نرخ تبدیل خود را دو برابر کنید ، می توانید فروش و درآمد خود را چهار برابر کنید.

آسان؟ امکان ندارد؟ آره. آیا ارزش تلاش؟ شرط می بندی.

[اد. توجه: باب بیلی نویسنده پرفروش در برنامه جدید ایجاد تجارت مشاغل ، The Internet Money Club ، یکی از مشارکتکنندگان است . این برنامه نه تنها به شما تکنیک هایی را می آموزد که متخصصان نوشتن کپی برای نوشتن نسخه تقویت کننده فروش از آن استفاده کنند ، بلکه به شما نشان می دهد که چگونه می توانید محصول را انتخاب کنید ، یک وب سایت درست کنید و به سمت ترافیک هدفمند و واجد شرایط بروید. کلوپ اینترنت پول کاملاً فروخته شده است

 

 

 

سی آر ام به طور اجمالی ابزاری برای رشد تعاملات با مشتریان به منظور افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان است. اگر تعاملات هر سازمان به دو بخش Back-Office و Front-Office یعنی ارتباطات داخلی (درون سازمانی و پشت صحنه) و خط مقدم سازمان (ارتباطات برون سازمان و فروش) تقسیم بندی شوند، نرم افزار سی آر ام فارسی پیام گستر به طرق زیر در بهبود این دو مهم کمک خواهد کرد.

استفاده از CRM برای ارتقای تعاملات با بیرون سازمان:

  • تبلیغات: برگزاری کمپین های تبلیغاتی به منظور تبلیغات هدفمند از طریق ایمیل، پیامک، فکس، ...
  • فرصت ها: امکان ردگیری فرصت های فروش برای تبدیل آنان به مشتریان دائمی
  • پیگیری سرنخ ها: بهبود روند پیگیری سرنخ های فروش و یادآوری قرار های مهم
  • گزارش های تحلیلی: ارائه گزارش های جامع از بخش های مختلف شرکت برای تدوین استراتژی های گوناگون
  • باشگاه مشتریان: حفظ مشتریان قبلی و تثبیت وفاداری آنان با استفاده از باشگاه مشتریان
  • تعامل با مشتریان غیر فعال: شناسایی و فیلتر کردن مشتریان غیرفعال به منظور تعیین برنامه ترغیب آنان
  • دریافت و پرداخت: ایجاد حساب برای مشتریان و ثبت تراکنش های مالی مرتبط با هر یک
  • خرید و فروش: امکان صدور فاکتور های خرید و فروش
  • در تعطیلات هم مشتریان خود را افزایش دهید

استفاده از CRM برای بهبود ارتباطات داخلی سازمان:

  • اتوماسیون داخلی: تسریع در نامه نگاری های داخلی با حذف منابع فیزیکی
  • تقویت منابع انسانی: یادآوری مناسبتهای مهم، ارسال پیام، مدیریت پرسنل و تدوین فرمهای داخلی
  • کارتابل شخصی: مشاهده یادآوری ها، پیگیری ها، قرارهای ملاقات، تقویم های کاری، وظایف و ...
  • چرخه های کاری: تدوین چرخه های مختلف برای هر فرآیند متناسب با احکام سازمانی
  • مدیریت قرارداد ها: بهبود دسترسی به تمامی قراردادهای سازمان
  • انبارداری: تعریف چندین انبار، بررسی موجودی انبارها و ثبت فعالیت های هر انبار با جزئیات

و ویژگی های منحصر بفرد دیگر...

  • ۹۸/۱۲/۱۴
  • آریا توسعه مند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی