💎موفقیت و پیشرفت در زندگی 💎

در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید به پیشرفت و موفقیت برسید یا به همان زندگی روزمره و گذران ساعت‌های تکراری قانع هستید؟✨✨

💎موفقیت و پیشرفت در زندگی 💎

در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید به پیشرفت و موفقیت برسید یا به همان زندگی روزمره و گذران ساعت‌های تکراری قانع هستید؟✨✨

مشاوره گروهی
یک نمونه مشاوره گروهی

موضوعات مشاوره گروهی

نمونه ای از مشاوره گروهی

نمونه مشاوره گروهی در مدارس

نمونه کار مشاوره گروهی

تاریخچه مشاوره گروهی در ایران

کلیپ مشاوره گروهی

تعداد افراد در مشاوره گروهی


تعریف موفقیت

جملات موفقیت

موفقیت در کار

سایت موفقیت

موفقیت چیست

عامل موفقیت در زندگی

ابعاد موفقیت چیست؟

راز موفقیت چیست

20 تعریف موفقیت

تعریف موفقیت شغلی

تعریف واقعی موفقیت

تعریف موفقیت در یک جمله

تعریف راز موفقیت

ابعاد موفقیت چیست؟

تعریف موفقیت از زبان بزرگان

روانشناسی موفقیت چیست

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

عشق در هنگام فکر کردن برای ورود به یک رابطه متعهد بلند مدت ، اولویت اصلی است. در حقیقت ، 88 درصد از آمریکایی ها گزارش می دهند که عشق مهمترین دلیل در نظر گرفتن ازدواج است . ما می خواهیم شریک زندگی خود را دوست داشته باشیم و عاشق آن باشیم.

زن و مرد در کنار یک درمانگر در مطب خود نشسته اند
روابط با فشار بیشتری نسبت به گذشته مواجه می شوند. علاوه بر استرس طولانی مدت مواردی مانند امور مالی ، انتقال زندگی و پویایی خانواده ، زوجین نیز با چالش های پیوند عاطفی و زنده نگه داشتن صمیمیت روبرو هستند .

ما هنگام آسایش ، اطمینان و نزدیکی به شرکای خود می گوییم و وقتی در روابط خود این نوع ارتباط را تجربه نمی کنیم ، احساس صدمه می کنیم. شرکاء می توانند خود را در الگوهای ناسالم قطع ارتباط گیر کنند و با گذشت زمان شروع به فکر کردن کنند که دیگر منظور از کنار هم بودن نیستند.

جدایی قبل از طلاق
انجمن روانشناسی آمریکا (APA) تخمین می زند که نرخ طلاق برای زوج های در ایالات متحده ثابت مانده است، بین 40 و 50 درصد است. برخی گزارش ها نشان می دهد که روند طلاق ممکن است رو به زوال باشد ، که می تواند به عواملی از قبیل:

افراد منتظرند تا بزرگتر شوند تا ازدواج کنند
زوج هایی که تصمیم می گیرند به جای ازدواج با هم زندگی کنند
افزایش زوجهایی که در مشاوره با هم شرکت می کنند افزایش می یابد
از آنجا که زوجین متوجه می شوند که رابطه آنها در پریشانی است ، ممکن است فرض کنند که همه چیز به پایان رسیده است و نمی توان آنها را بهبود بخشید. با این حال ، ممکن است زوجین منطقی و سودمند باشند که در حالی که تشخیص می دهند که در مرحله بعد ازدواج خود چه قدم بردارند ، جدایی را در نظر بگیرند.


تصمیم گیری در مورد جدایی دادگاه
جدایی محاکمه می تواند گزینه ای برای زوجینی باشد که در رابطه خود تلاش می کنند اما مطمئن نیستند که طلاق ، قدم بعدی مناسب است. وقتی شرکای در حال همنشینی نیستند ، ممکن است سعی کنند از طریق چالش هایی که در درون خود و درون رابطه تجربه می کنند ، در مکانهای جداگانه زندگی کنند.


برخی افراد جدایی محاکمه را حرکتی "یک پا از درب" و یک پله به سمت طلاق یا پایان نهایی رابطه می دانند. هر یک از زوج ها متفاوت هستند و دلایل مختلفی برای ورود به یک جدایی آزمایشی وجود دارد. طلاق برای این زوجها اجتناب ناپذیر است.

در حقیقت ، مشاوره در رابطه می تواند در این مدت که شرکا در حال زندگی مشترک هستند ، از مزایای چشمگیری برخوردار باشد و می تواند تا حدودی از الگوهای ناسالم که در کنار هم زندگی می کردند ، از الگوهای ناسالم دور شود.

چگونه می توانید از شریک زندگی خود برای مشاوره در حالی که جدا است بخواهید
شاید تعجب کنید که آیا زمان مناسبی برای نزدیک شدن به شریک زندگی خود در مورد مشاوره وجود دارد تا ببینید که آیا او با شما خواهد رفت یا خیر. واقعیت این است ، بهترین زمان آن است که بپرسید چه زمانی باور دارید مشاوره می تواند به روابط شما کمک کند . هنگامی که شما از هم جدا شده اید ، با این وجود هنوز معتقد هستید که مشاوره زوجین می تواند برای روابط شما سودمند باشد ، پاداش درخواست از شریک زندگی خود برای مشارکت در مشاوره می تواند از ریسک فراتر رود.


بنابراین ، چگونه از شریک زندگی خود می پرسید؟ به خاطر داشته باشید که بیشتر اوقات ترس است که افراد را از ورود به روند مشاوره باز دارد. شما یا شریک زندگی تان ممکن است از احساس درد بیشتر احساساتی در این روند و یا شاید درک شدن از "مرد بد" یا "شکسته" درک شود.


وقت بگذارید تا از ترسهای خود در مورد روند مشاوره و آنچه شریک زندگی شما در شروع کار می ترسد تأمل کنید. اجازه دهید تا هر دوی شما فضای آزاد راجع به نگرانی ها صحبت کنید و در صورت امکان تلاش کنید تا مشاوران تحقیق را در کنار هم قرار دهند تا شخصی را پیدا کنید که هر دو احساس می کنید ممکن است احساس راحتی کنید.

یافتن مشاور خود
مشاوران و پزشکان بسیاری زیادی وجود دارند که می گویند با زوجین کار می کنند اما در این کار تخصصی آموزش کافی ندارند ، بنابراین برای شما مفید خواهد بود که قبل از انتخاب مشاور برای وضعیت منحصر به فرد خود کمی تحقیق کنید.

یکی از عوامل اصلی که باید در نظر گرفته شود ، آموزش مشاور به طور خاص در رابطه با ازدواج و مشاوره در رابطه است. شما می خواهید بدانید که مشاور انتخاب شده شما قادر به درک وضعیت ظریف رابطه می باشد و در عین حال می تواند به شما در آرامش و حرکت در آبهای بهبود و ترمیم روابط کمک کند.

از تماس با چند مشاور مختلف در منطقه خود نترسید و در مورد خدماتی که ارائه می دهند سؤال کنید. هنگام صحبت با یک مشاور ، سؤالاتی که ممکن است بخواهید بپرسید عبارتند از:

آموزش شما در مشاوره روابط چیست؟
چه مدت است که با زوجین کار می کنید؟
آیا شما فقط با ازدواج و روابط کار می کنید ؟
آیا کار با زوج هایی که از هم جدا شده اند احساس راحتی می کنید؟
با شروع مشاوره با شما چه می توانیم انتظار داشته باشیم؟
وقت گذاشتن برای پرسیدن سؤال از مشاور مانند این می تواند به شما اجازه دهد درک بهتری از آموزش تخصصی آنها ، تجربه آنها در کار با زوجین و اینکه چگونه ممکن است در این زمان دشوار به شما و شریک زندگی خود کمک کنند ، بدست آورید.

آنچه مشاوره جدایی می تواند ارائه دهد
متخصص ازدواج ، دانا وینس ، MA ، LPC / MHSP ، نشان می دهد که مزایای زیادی وجود دارد که یک زوج می توانند هنگام جدایی از مشاوره در آنها تجربه کنند. همانطور که در مورد زوج هایی که هنوز در کنار هم زندگی می کنند ، او به اشتراک می گذارد ، "مشاوره می تواند به شما در درک الگوی الگوهای رخ داده به این مکان ، چگونگی کسب وضوح و رشد از تجربه کمک کند تا الگوهای تکراری تکرار نشوند."

خانم وینس اظهار می دارد که مخصوصاً برای زوجین درگیری بسیار زیاد ، جدایی می تواند به تشدید درگیری کمک کند و به مشاوره روابط اجازه می دهد تا به عنوان یک فضای امن برای شروع پردازش آنچه اتفاق می افتد در پویای آنها باشد. وی درمورد اشتراک ، "مشاوره همچنین می تواند به وضوح و صلح در تصمیم گیری دشوار درباره روابط منجر شود."

اگر در حال حاضر شما و شریک زندگی خود جدا هستید ، مشاوره در رابطه ممکن است موارد زیر را به شما ارائه دهد:

فضا برای از بین بردن اختلافات موجود
زمان به دست آوردن درک در مورد آنچه ممکن است به قطع ارتباط منجر شود
فضای امن برای دیدن و شنیدن چگونگی تعارض بر هر شریک زندگی
راهنمایی قابل اعتماد برای حرکت در تصمیم گیری دشوار در مورد رابطه
فضایی برای پردازش احساسات چالش برانگیز درمورد مراحل بعدی
ایجاد حس امید برای اتصال مجدد
کمک شایانی برای بهبود و ترمیم رابطه
راهنمایی برای مدیریت یک انتقال راحت به خانه
به زوجین آشتی شده کمک کنید تا به ایجاد یک رابطه سالم و محکم ادامه دهند
کلمه ای از خیلیول
زوج هایی که از هم جدا شده اند ، یا به مکانی از جدایی نزدیک می شوند ، بدون شک در پریشانی قرار دارند. احساسات هر شریک زندگی به احتمال زیاد بالا می رود در حالی که امید به تغییر و بهبود کم است.

مشاوره زوجین می تواند به شما و شریک زندگی خود فرصت و زمان کافی لازم را برای تصمیم گیری در مورد اقدامات بعدی در رابطه شما ارائه دهد. شفا و ترمیم ممکن است با کمک یک مشاور ازدواج آموزش دیده گزینه ای باشد.

 منبع :https://www.verywellmind.com/benefits-of-couples-therapy-while-separated-4161245

  • ۹۸/۰۶/۰۵
  • آریا توسعه مند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی