💎موفقیت و پیشرفت در زندگی 💎

در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید به پیشرفت و موفقیت برسید یا به همان زندگی روزمره و گذران ساعت‌های تکراری قانع هستید؟✨✨

💎موفقیت و پیشرفت در زندگی 💎

در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا می‌خواهید به پیشرفت و موفقیت برسید یا به همان زندگی روزمره و گذران ساعت‌های تکراری قانع هستید؟✨✨

مشاوره گروهی
یک نمونه مشاوره گروهی

موضوعات مشاوره گروهی

نمونه ای از مشاوره گروهی

نمونه مشاوره گروهی در مدارس

نمونه کار مشاوره گروهی

تاریخچه مشاوره گروهی در ایران

کلیپ مشاوره گروهی

تعداد افراد در مشاوره گروهی


تعریف موفقیت

جملات موفقیت

موفقیت در کار

سایت موفقیت

موفقیت چیست

عامل موفقیت در زندگی

ابعاد موفقیت چیست؟

راز موفقیت چیست

20 تعریف موفقیت

تعریف موفقیت شغلی

تعریف واقعی موفقیت

تعریف موفقیت در یک جمله

تعریف راز موفقیت

ابعاد موفقیت چیست؟

تعریف موفقیت از زبان بزرگان

روانشناسی موفقیت چیست

کلمات کلیدی

۱ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر از بازی های مختلف کارتی خسته شده اید، بازی جدیدی را میتوانید تجربه کنید که مافیا نامیده می شود. این یک بازی مهمانی قدیمی است . من باید بگویم که شما باید گروهی از افراد برای بازی داشته باشید ، حداقل ده نفر ، و بنابراین چه زمانی از سال بهتر از تعطیلات است که کمی بیشتر با سایر افراد بازی کنید؟

 

یک تاریخچه مختصر از مافیا

 

هنگامی که این بازی مطرح می شود ، حداقل یک نفر بازی در آن یا چیزی مشابه آن را در جوانی به یاد می آورد. من به شما اطمینان می دهم که بازی با بزرگسالان هر بار فرق میکند و یکسان نیست. چرا که شخصیت ها و فرایندهای فکری ، توسعه یافته تر میشود. ظاهراً این بازی توسط دیمیتری دیویدوف از گروه روانشناسی دانشگاه دولتی مسکو به عنوان یک پروژه تحقیقاتی ایجاد شده است ، و سپس سرانجام به پردیس های دانشگاهی در اروپا و ایالات متحده گسترش یافت. اوج شکوفایی بازی شب مافیا در دهه 90 بود ، همراه با سایر چیزهای جالب در جهان. تا همین اواخر ، چیز زیادی در مورد آن نشنیده بودم. آن بعد از ظهر بود که زندگی من برای همیشه تغییر کرد ، به نوعی بازی سرگرم کننده ای را یافتم. اگرچه تنوع زیادی وجود دارد ، اما من به شما آموزش می دهم که به شیوه ای که من و دوستانم بازی می کنیم بازی کنیم ، بنابراین شما می دانید و ما می توانیم با هم بازی کنیم زیرا همیشه به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. به طور جدی البته ، به سختی می توان این همه نفر را در یک اتاق قرار داد!

هدف بازی مافیا

پکیج-شب-مافیا

به زبان ساده ، هدف بازی این است که مافیا "شهروندان" را تا اکثریت "بکشد" یا غیرنظامیان کل مافیا را از بین ببرند. وقتی یکی از این دو مورد اتفاق می افتد ، بازی تمام می شود. به عنوان مثال ، فرض کنید شما یک گروه 13 نفره در اتاق نشیمن خود دارید. نقشها باید به صورت مخفیانه به هر فرد اختصاص داده شود. 3 مافیا ، 1 کارآگاه ، 1 پزشک ، 1 راوی و 8 غیرنظامی حضور خواهند داشت. عالی ، حالا همه نقشی دارند. به هیچ کس هویت خود را نگویید. خود بازی به دو مرحله تقسیم می شود: روز و شب. در طول شب ، همه چشمان خود را بسته نگه می دارند تا اینکه راوی هر نقش را "بیدار" می کند ، ابتدا از مافیا شروع کنید ، سپس پزشک ، و سپس کارآگاه. اما هر کدام از این نقش ها چه کسانی هستند و چه کار می کنند؟ خیلی خوشحالم که پرسیدی! این دقیقا همان قوانین بازی مافیا است.

نقش ها در بازی مافیا

 

راوی زمان را در حال چرخش نگه می دارد. راوی به طور رسمی در بازی شرکت نمی کند ، اما به عنوان تعدیل کننده عمل می کند. در طول شب ، وقتی همه بازیکنان چشمان خود را بسته اند ، راوی هر نقش را بیدار کرده و از آنها سوالی می پرسد. برای مافیا ، این سال مطرح است: می خواهید چه کسی را بکشید؟ برای دکتر: می خواهید چه کسی را نجات دهید؟ برای کارآگاه: می خواهید درباره چه کسی بدانید؟ در طول روز ، وقتی همه بیدار هستند ، راوی از بازیکنان می خواهد تا افرادی را که می خواهند بکشند ، معرفی کنند ، کسانی که فکر می کنند در مافیا هستند. بازی به صورت مرحله ای از شب تا روز ، شب به روز تکرار می شود و در هر مرحله یک نفر کشته می شود (مگر اینکه شب ها توسط پزشک نجات پیدا کند).

مافیا ، بر اساس مثال 13 نفره ما ، شامل 3 نفر است که در اولین مرحله شبانه هویت یکدیگر را پیدا می کنند. در حالی که سایر بازیکنان در تلاش هستند تا بفهمند که چه کسانی هستند ، مافیا باید در کل بازی دروغ بگوید و طوری رفتار کند که گویی غیرنظامی هستند. به نظر من این سخت ترین نقش است ، زیرا هر کسی که شما را خوب می شناسد ممکن است بتواند به شما بگوید دروغ می گویید. مافیا باید در طول روز با هم استراتژی کنند بدون اینکه خود را لو دهند. شب هنگام ، وقتی مافیا بیدار می شود ، آنها بی صدا به بازیکنی اشاره می کنند که می خواهند او را بکشند. اگر همه مافیا موافق باشند ، بازیکن میمیرد.

غیرنظامیان یا همان شهروندان در تلاشند بفهمند چه کسانی در مافیا هستند فقط با صحبت کردن ، متهم کردن و مشاهده کسانی که مشکوک عمل می کنند. به عنوان یک غیرنظامی ، بهتر است از نشانه های کلامی/غیرکلامی و حس خود برای ایجاد اتحاد استفاده کنید.

دکتر یک نقش غیرنظامی است که در هر مرحله شبانه می تواند بازیکنی را که فکر می کند مافیا او را کشته است نجات دهد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، اگر پزشک بازیکن مناسب را نجات دهد ، آن بازیکن دوباره به بازی بازگردانده می شود.

کارآگاه یک نقش غیرنظامی است که در هر مرحله شبانه می تواند به بازیکنی اشاره کند که فکر می کند در مافیا است و راوی سرش را با سر بله یا خیر تکان می دهد. این نقش شاید سرگرم کننده ترین باشد ، زیرا هنگامی که کارآگاه شروع به کشف هویت بازیکنان می کند ، آنها می توانند با غیرنظامیان واقعی متحد شوند و یا گروه را متقاعد کنند که مافیای واقعی را بکشند.

  • آریا توسعه مند